Dişhekimi Tarkan Fenercioğlu

Smile. Have you ever noticed how easily puppies make human friends? Yet all they do is wag their tails and fall over. ~Walter Anderson, The Confidence Course, 1997

Umudumuz, geleceğimiz, yarınlarımız olan öğrencilerimizin ellerinden tutar mısınız?


Bana gelen bir emaili paylaşmak istiyorum. Her ne kadar sağlıkla ilgili değilse de ilgilenebileceğinizi düşündüğüm bir yardım kampanyası: 

Merhaba 

Biz Van Öğretmenler Derneğiyiz.

Van ilinde Eğitim Öğretim alanında faaliyet gösteren bir sivil toplum kuruluşuyuz.

Biz köy okullarına kütüphaneler kurmak istiyoruz. 

Şimdiye kadar hiç kitabı olmayan, kitap okuma imkânı olmayan köy ve varoşlardaki öğrencilerimizin ellerinden tutmak istiyoruz. 

Köylerimizde büyük fedakârlıklarla görev yapan öğretmenlerimize destek olmak istiyoruz.

Bunun için sizlerin desteğine ihtiyacımız var.

Eğer elinizde, evinizde, kitaplığınızda, artık okumadığınız, hikâye, masal, roman, test kitabı ve ansiklopedileriniz varsa köy okullarımıza bağışlar mısınız?

Umudumuz, geleceğimiz, yarınlarımız olan öğrencilerimizin ellerinden tutar mısınız? 

Derneğimize göndermiş olduğunuz kitaplar web sayfamızda ( www.voder.org ) isimlerini yayınladığımız köy okullarımıza iletilecek. 

Biz bu konuda başvurabileceğimiz her yere başvurmaya, çalabileceğimiz her kapıyı çalmaya kararlıyız. Çünkü biz Öğrencilerimizin okumasını istiyoruz.

VAN ÖĞRETMENLER DERNEĞİ (Ayrıntılı bilgiyi derneğimizin web sitesinden alabilirsiniz.)

www.voder.org 

ADRESİMİZ:

ADRES: 

Bahçıvan Mah. Küçük Camii sok.(Hacı Osman Camisi) 

Değer iş Merkezi. Kat: 5, No: 5  VAN

TEL(FAX): 0432 214 34 85

ASLAN SİNİR

Edebiyat Öğretmeni (Dernek Başkanı)

Mail: aslansinir@gmail.com

GSM: 0 505 484 75 72

Davut Aydın 

Sosyal Bilgiler Öğretmeni (Van Milli Eğitim-Basın Yayın Bürosu)

Mail: davut_aydin@yahoo.com, davutaydin45@gmail.com 

GSM:  0 505 4854799

Bu kampanyaya duyarlı olmamız gerektiğini düşünüyorum,

Dt. Tarkan Fenercioğlu 

Filed under: duyuru, Off-Topic

4 Responses

  1. ocan_solmaz21@hotmail.com says:

    DİYARBAKIR İLİ SİLVAN İlçesi Gürpınar köyünde öğretmenlik yapmaktayımve köy halkınınmaddi durmunun düşük olması nedeniyşe okulumuza kütüphane kurmak istiyoruzve yardımlarınızı bekliyoruz

  2. Qaan says:

    Rica ederim Davut Bey. Faydası olduysa ne mutlu!

  3. Davut says:

    Sayın Tarkan Fenercioğlu
    İsmim Davut Aydın
    Kampanyaya desteğiniz için teşekkür ederiz.
    Şu an kitaplarımız gelmeye başladı ve köylere ulaştırmaya başladık
    Bilgileinize

  4. BIG FAT "0" says:

    Umudumuz, geleceğimiz, yarınlarımız olan öğrencilerimizin ellerinden tutar mısınız?

    Bana gelen bir emaili paylaşmak istiyorum. İlgilenebileceğinizi düşündüğüm bir yardım kampanyası: 
    Merhaba 
    Biz Van Öğretmenler Derneğiyiz.
    Van ilinde Eğitim Öğretim alanında faaliyet gösteren bir sivil toplum kuruluşuyuz.
    Biz kö…

Leave a Reply

::: CONTACT ME :::

Aşağıdaki e-mail, telefon ya da Skype aracılığıyla bana ulaşabilirsiniz. Daha detaylı bilgi için BURAYA TIKLAYINIZ.
[ENGLISH] You may contact me via the e-mail, phone or skype info below. For more detailed information please CLICK HERE.

Email: tfenerci@gmail.com

Tel: + 90 (216) 350 16 23

GSM: + 90 (532) 576 85 62

Skype: tfenerci

Contact Form

Patients’ Reviews

I was so delighted with last years results I returned this year again for further treatment. Very pleased with new crown. Highly recommended. Thank you Tarkan. Bobbie B. (Ireland) Other Reviews

Blog Stats

  • 295,389 hits
