Dişhekimi Tarkan Fenercioğlu

Smile. Have you ever noticed how easily puppies make human friends? Yet all they do is wag their tails and fall over. ~Walter Anderson, The Confidence Course, 1997

2006 Ağız Sağlığı Haftaları Sona Erdi


GÜNCELLEME (27 Kasım 2006): Ağız ve Diş Sağlığı Haftaları Kampanyası 25 Kasım 2006 tarihinde sona ermiştir. Katılımınız için teşekkürler.

———————————————

Colgate ve Türk Periodontoloji Derneğinin birlikte düzenlediği Ağız ve Diş Sağlığı Haftaları bu sene 6-25 Kasım 2006 Tarihleri arasında düzenleniyor. Bunun için gazetelerde gönüllü diş hekimlerinin telefon ve adresleri de yayınlanacak. Randevu alarak ücretsiz muayenelerden bu haftalar içinde faydalanabilirsiniz. Aşağıda tanıtıcı yazıyı gönderiyorum. Bu dönemde yaşanabilecek yoğunluktan ötürü randevunuzu şimdiden almanızı öneririm.

Gülümseyen bir Türkiye için Colgate ve Türk Periodontoloji Derneği el ele
Türk Periodontoloji Derneği (TPD) ve Colgate tarafından hazırlanan Ağız Sağlığı Haftaları, 06-25 Kasım 2006 tarihleri arasında gerçekleştiriliyor.
Bu program Türkiye’de ağız sağlığının geleceği için atılan büyük bir adımdır! Programın amacı; toplumun ağız ve diş sağlığı konusunda bilinçlendirilmesi ve koruyucu diş hekimliğinin yaygınlaştırılmasıdır. Türkiye genelinde gerçekleştirilen programa binlerce diş hekimi gönüllü olarak katılmaktadır.
Gülümseyen bir Türkiye için, Ağız Sağlığı Haftaları boyunca;

* Dişlerinizi gönüllü diş hekimlerine ücretsiz kontrol ettirebilir,
* Eski diş fırçanızı getirerek yenisine sahip olabilir,
* Diş macunu numuneleri edinebilirsiniz.
 
Gönüllü diş hekimleriyle Ağız Sağlığı Haftalarında buluşalım!
Programdan faydalanabilmek ve diş hekimlerine muayene olabilmek için listesi açıklanan gönüllü diş hekimlerinden randevu almanız gerekmektedir. Bu program sadece ücretsiz diş muayenesi, ağız bakımı eğitimi, diş fırçası yenileme kampanyası ve diş macunu numunesi verilmesini kapsamaktadır. Önerilecek olan tedavilerin karşılanması program kapsamında değildir. Program detayları hakkında bilgi edinmek için aşağıdaki ücretsiz bilgi hattı telefonunu arayabilirsiniz.
Ücretsiz bilgi hattı telefonu
0800 211 63 07
www.agizsagligihaftalari.com

Gönüllü dişhekimlerinden biri olarak benden de randevu alabilirsiniz. Bunun için irtibat numaralarımı veriyorum. O dönemde yaşanabilecek yoğunluktan ötürü randevunuzu şimdiden almanızı öneririm.

Dt. Tarkan Fenercioğlu
Tel: (216) 350 16 23
GSM: (532) 576 85 62
E-mail:
tfenerci@gmail.com
 

Filed under: Ağız ve Diş Sağlığı, duyuru, haber, Sağlık

32 Responses

  1. ismihan says:

    merhaba tarkan bey ben 20 yaşında bir öğrenciyim.ailemden uzakta okuyorum.üst dişlerim çarpık olduğu için hiç gülemiyorum.bu yüzden yıllardır çok çektim.toplum içinde arkadaşlarımın arasında gülebilmeye öyle hasretim ki.gülmek herkes için çok basit bişey ama benim için dünyalara bedel sanki.anlatılmaz yaşanır.bu güne kadar dayandım ama ben bir öğretmen adayıyım.2 sene sonra inşallah öğretmen olucam.ama şimdiden kara kara düşünüyorum ders anlatırken bu dişlerle ne zorluklarla karşılaşacağımı.inanın benim en büyük hayalim diş teli taktırmak ancak ailemin maddi durumundan dolayı bu mümkün olamıyor.az önce annemle konuştum.birkez daha bunun mümkün olmadığını gücümüzün yetmeyeceğini söyledi.oturup bir saat ağladım.gülüşüm yine ertelendi.gülüşümü satın alacak param yok ne acı değilmi.ilerde mesleğime başlayınca olur tabi ama en güzel yıllarım üzülerek ve gülüşümü saklayarak geçtikten sonra ne anlamı var.amacım demogoji yapmak değil.nekadar önemsersiniz bilmiyorum ama yazılarınızı okudum duyarlı birine benziyorsunuz.sadece paylaşmak içimi dökmek istedim.en azından biraz bilgi verirseniz ücret hakkında biraz olsun rahatlicam.ilginize şimdiden teşekkürler sanırım çok uzattım hoşçakalın

    Merhaba, bulunduğunuz okulun mediko-sosyalini araştırdınız mı? Yada ailenizin sosyal sigortası bulunuyor mu? bunlardan faydalanabilirsiniz. Özelde yaptırmak isterseniz fiyatı ben veremem çünkü ortodontik tedavileri ben yürütmüyorum. Ortodontist arkadaşım da zaten muayene etmeden bir fiyat çıkaramaz size. İyi günler dilerim…

  2. zeynep says:

    size daha önce yazdım dişleri çok kaşınıyor ilçlarını kullanıyom ne yapmam gerekiyor mesleğinizde başarılar

    sorularınızı ilgili başlığın altına yazarsanız, başka ilgilenenler için de faydası olur. dişlerini çıkarttığı dönemde dişetlerinin kaşınması da gayet doğal. malesef dişler çıkana kadar biraz tahammül etmek zorundasınız. İlaç kullanımını çok gerekmedikçe tavsiye etmiyorum.

  3. Burcu says:

    Merhaba, 18 yaşındayım ve diş etlerim en küçük bir fırça dokunmasında kanıyor. üst dişlerimde tadavimin yarım kalması nedeniylede çarpıklık var. dişlerimi çok sıkıyor ve yanaklarımı çok ısırıyorum bundan dolayı agızımda yaralar oluşuyor. tedavi ne kadar sürer ve yaklaşık olarak ne kadara mal olur?

  4. SEDA says:

    22. soru ??????? dolgu varken tel takılmazmı tel takılması için dişlerde çürük vb. hiç bir sorun olmaması mı gerekiyo ve tel takılırken diş etleri çokmu zarar görürü cvplarsanız sevinirim

  5. slm says:

    slm seda ben benim diş etlerimde şişlik oluşmaya başladı tabi uzun bir süre oldu ve ön dişlerim kaymaya başladı tel taktırmak istiyrum bu konuda bana yardımcu olurmusunuz

  6. SEVDA says:

    merhaba ben 15 yaşındayım ve dişerim küçüklüğümden beri yamuk.ama sadece üst çenemdeki dişler…ve ben sadece üst çeneme tel taktırmak istiyorum ve sadece üst çeneye yapılacak olna tel için fiat öğrenöek istiyorum.bu konu hakkında beni bilgilendirirseniz sevinirim.TEŞEKKÜRLER

  7. Dişhekimize gösterin. İcap ederse bir röntgen çeker ve sizi durum hakkında bilgilendirir.

  8. ARDA says:

    merhaba, 7 yaşındaki kızımın üst ön süt dişleri 5 ay kadar önce düştü fakat yenileri henüz çıkmadı. ne yapmam gerek. teşekkürler, iyi çalışmlaar.

  9. Dişler arkalara doğru sararır zaten. Doğası böyle. Şahsi görüşüm bu doğanın yapay bir şekilde bozulmaması. Yine de çok isterseniz ancak bleaching yöntemi ile dişlerinizin rengi açılır.

  10. Hakkı ÇAKIR says:

    merhaba diş beyazlığı ile ilgili bi problemim var.. özellikle yan bölgeleri fazla fırçalamama rağmen ön dişlere nazaran daha sarılar.. ne yapmam gerekiyo bu durumda..teşekkürler iyi çalışmalar.

  11. SEDA says:

    SLM BN DİŞLERİME TEL TAKTIRMAK İSTİYORUM FAKAT KORKUYORM ACABA TERS Bİ HAREKETTE KALITSAL SORUNLAR YAŞABİLİRMİYİM VE DOL VARKEN TEL TAKILMIOMU YANİ TAKTIRMADAN ÖNCE UZUN SÜRELİ Bİ DİŞ TEMİZLİĞİNDN Mİ GEÇİCM?

  12. mehmet says:

    diş etlerimdiş etlerimden 1 seneden beri problem yaşıyorum .fırçaladığım zaman kan akıyor ve bir dişimin diş etleri birbirinden ayrılmış sanki içiboş gibi hissediyorum..doktora gittim bir sonuç alamadım. bir şey yok dedi .yardımcı olabilir mısıniz? teşekkürler..iyi çalışmalar.

Leave a Reply

::: CONTACT ME :::

Aşağıdaki e-mail, telefon ya da Skype aracılığıyla bana ulaşabilirsiniz. Daha detaylı bilgi için BURAYA TIKLAYINIZ.
[ENGLISH] You may contact me via the e-mail, phone or skype info below. For more detailed information please CLICK HERE.

Email: tfenerci@gmail.com

Tel: + 90 (216) 350 16 23

GSM: + 90 (532) 576 85 62

Skype: tfenerci

Contact Form

Patients’ Reviews

I was so delighted with last years results I returned this year again for further treatment. Very pleased with new crown. Highly recommended. Thank you Tarkan. Bobbie B. (Ireland) Other Reviews

Blog Stats

  • 295,389 hits
